petak, 29. studenoga 2013.

TWITTER

Twitter je internetska društvena mreža za mikro-blogging, tj. namijenjena je za slanje (i čitanje) kratkih poruka koje su prema imenu mreže nazvane tweet-ovima. SMS poruke na mobilnim telefonima ograničene su na 160 znakova, tweetovi su zasnovani na tekstu poruka od najviše 140 znakova.
  1. Twitter je najpopularnija mobilna društvena mreža.Od svojih početaka inzistirajući na korištenju SMS-a te mobilnog interneta, Twitter se razvio u sveprisutno društvenu mrežu. Tviteraši je koriste 24 sata na dan, tvitajući si međusobno dobro jutro u #prvasmjena te kasnije komentirajući što se tijekom dana dogodilo u #trecasmjena, čak i iza ponoći.
  2. Otvorenost je Twitterova prednost. Facebook vam ne dopušta praćenje sve komunikacije te spominjanja vašeg brenda. Na Twitteru većina korisnika javno “tvita” o vašem brendu i svako spominjanje možete pratiti kako biste im ponudili podršku ili pak pratili što vaši kupci zaista misle.
Twitter je najbrža društvena mreža na svijetu, idealna za pružanje i traženje podrške te prodaje. Korisnici cijene brendove na Twitteru, omogućavajući im brzu reakciju i komunikaciju koja donosi informacije bitne i za druge apsekte marketinga i poslovanja.



Imate li twitter? Biste li ga napravili?

Broj komentara: 6: